مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی

Wiki Article


البته یکی دیگر از ملاک های انتخاب آن هم بسته به بودجه تعیین شده برای خرید آن است که طبیعتاً هرچه قیمت ماشین لباسشوی بیشتر باشد ویژگی ها و کاربردهای آن هم بالاتر است. همچنین کلاس بهره وری انرژی آن هم در می تواند در انتخاب دستگاه دخیل باشد و هرچه برچسب انرژی آن بالاتر باشد بازدهی دستگاه هم بیشتر خواهد بود. با عملکرد این موتور در لباسشویی راندمان به صورت قابل توجه افزایش پیدا می‌کند. سرعت چرخش درام در بین مقادیر ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و حداکثر ۱۴۰۰ دور در دقیقه متغیر خواهد بود.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

طراحی این درب به صورتی کاملاً شیک و خوش طرح در نظر گرفته شده که به کمک جنس شیشه‌ ای آن می‌ توانید درام و محتوای داخلی‌ اش را به خوبی مشاهده کنید. یکی از اساسی‌ ترین و مهمترین بخش‌ های لباسشویی ال جی مدل J6 مربوط به قسمت موتور آن می‌ باشد. ال جی با در نظر گرفتن موتور Inverter Direct Drive برای این مدل لباسشویی نه تنها کیفیت بالای کار را به خوبی تضمین کرده؛ بلکه در عین حال نیز خواست تا کاربران از مزایای ویژه‌ ی آن همچون امکان بی صدا بودن و دوام بالای دستگاه بهره‌ مند شوند. خرید ماشین لباسشویی جزو خریدهایی است که قبل از آن باید به یک سری نکات توجه کرد؛ این نکات شامل ظرفیت ماشین لباسشویی، نوع موتور تعبیه شده، برنامه‌های قابل تنظیم برای شست‌وشوی انواع لباس است.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


رنگ متالیک به کار رفته در طراحی خارجی لباسشویی F4V5RYP2T چهره‌ای آشنا و مانوس با اغلب طراحی های دکوراسیون منزل های مختلف دارد صفحه‌ای ال ای دی واضح این لباسشویی چهره‌ای مدرن به آشپزخانه های شما میبخشد. دارای صفحه نمایش LED است که زمان باقی مانده برای اتمام کار لباسشویی، برنامه انتخابی را نمایش می دهد و کار کاربر را راحتتر می نماید. شما می توانید به راحتی از طریق ولوم انتخاب برنامه که در سمت چپ نمایشگر لباسشویی قرار گرفته است، متناسب با جنس لباس ها برنامه مناسب را انتخاب نمایید. با فشار دادن این دکمه و چند ثانیه نگه داشتن آن به سادگی میتوانید دستگاه را ریست نمایید. برنامه Outdoor Care برای شستشوی لباس هایی که در بیرون برای کار استفاده می شوند می تواند فوق العاده باشد. این لباسشویی با دارا بودن قابلیت تور بو واش امکان شستشوی کثیف ترین لباس ها را در زمانی کم تر از یک ساعت به کار بر آن خواهد داد .


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

توسطعملکرد سریع پیشرفته Turbowashتا 360 درجه عمل شست وشو حرکت و قدرت را همراه با افزایش دما در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. سپس دارای حرکت های مختلفی می باشد که با توجه به نوع پارچه البسه را تمیز می کند. بهینه ترین حرکت شست وشو برای مراقبت از لباسحالت AI DDمی باشد با 18% محافظت بیشتر از پارچه در لباسشویی عمل می کند. قابلیت ویژه دیگری که این لباسشویی از آن برخوردار بوده حالتAdd Itemمی باشد این عملکرد برای اضافه نمودن لباس هایی می باشد که فراموش کرده اید داخل لباسشوی قرار دهید. همچنین با داشتنقابلیت هوشمند ThinQآن را از هر نظری متمایز کرده است به همین دلیل یک لباسشویی هوشمند نام برده می شود توسط این اپلیکیشن کربردی کنترل و دسترسی از راه دور را برای کاربران را فراهم می کند. ماشین لباسشویی ال جی مدل FH2J3QDNP0 یکی از ماشین های لباسشویی پرکاربرد و اقتصادی ال جی است که ظرفیت 7 کیلوگرم را دارد.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


نوع موتوری که بر روی آن تعبیه شده اینورتر دایرکت درایو گیربکسی است که یک مزیت به حساب می آید؛ چرا که بدون تسمه بوده و کارایی و عملکرد آن را راحت و آسان می کند. تعداد برنامه‌های این مدل sixteen برنامه اصلی به‌همراه 7 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا نیز از ویژگی های بسیار عالی این محصول منحصر به فرد می باشد. و برنامه ی آلرژی به همکاری هم قادر می شوند که تا 99 درصد از آلودگی و باکتری ها را از روی لباس از بین ببرند و آن‌ها را به صورت بهداشتی در اختیارتان قرار دهند. به منظور بهبود در ارائه سرویس و بارگذاری سریع تر این وب سایت از کوکی استفاده می کند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

شرکت ال جی با تکیه بر این قابلیت ماشین لباسشویی J6 خود را با ضمانت 10 ساله استاندارد در موتور و قطعات آن عرضه کرده است. سیستم شستشو با بخار در لباسشویی ال جی F4J6 هنگام آبکشی لباس ها با بخار قوی تمامی میکروب ها و مواد حساسیت زا را لباس ها جدا می کند و از بین می برد، به همین دلیل این گزینه شستشو با بخار مخصوص افراد حساس و دارای آلرژی و همچنین کودکان است. این فناوری بخار مانع از چروک شدن لباس ها می شود و لباسهایی کاملا تمییز و بدون لکه به شما تحویل می دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


فروشگاه عمو بانه سعی دارد « لذت تجربه یک خرید واقعی » را برای مشتریان خود فراهم کند. شستشو با بخار، قابلیت بی‌نظیری است که متخصصان ال جی به این لباسشویی اضافه نمودند. این قابلیت برای شستشوی لباس بچه‌ها و افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است.


این لباسشویی ال جی دارای قدرت Steam است که چرخه مراقبت از آلرژی با استفاده از آب و گرما بخار ضد عفونی کننده فوق العاده ای ایجاد می کند که لباس را در حالی که هنوز ملایم است ، ضد عفونی می کند. این باعث کاهش ninety nine.9٪ آلرژن ها می شود ، مانند گرد و غبار که می تواند باعث آلرژی یا مشکلات تنفسی شود. و اما فناوری DD با 6 حرکت یک برنامه شستشو انتخاب کنید و فناوری 6 Motion Direct Drive درام شستشو را به چند جهت حرکت می دهد ، در حالی که لباس بسیار تمیز است ، از پارچه ها مراقبت مناسب می کند.



سمت راست مخزن کلید چرخشی قرار دارد که از آن برای انتخاب برنامه‌های مختلف می‌توان استفاده کرد. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، گران‌ترین محصول بازار ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل WM-G128SS 12 Kg است که قیمتی بین fifty five میلیون و 900 تا fifty five میلیون و 950 هزار تومان دارد. ماشین لباسشویی ال جی مدل V12 قابلیت اتصال به وای فای و گوشی را دارا می باشد که به وسیله آن می توانید کنترل و تنظیم دستگاه را در دست بگیرید.


بست کالا به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. امکاناتی مانند جستجوی محصولات، فیلترینگ محصولات بر اساس تولید کننده، رنگ، و ویژگیهای متنوع محصول فراهم شده است. آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. 21 فروردین 1400سلام، درب لباسشویی را به داخل فشار دهید تا میکروسوئیچ فعال شود و اگر مشکل حل نشد، برد الکترونیکی و میکروسوئیچ باید توسط تعمیرکار الجی بررسی شود.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


ارزیابی ارزش طراحی ظاهری در قیمت‌گذاری ماشین لباسشویی اندکی دشوار است. از جانبی یک ماشین لباسشویی لوکس با جلوه ظاهری خیره کننده، جزئي از دکوراسیون منزل شما محسوب شده و خانه شما را به محل زیباتری برای زندگی تبدیل خواهید کرد. از جانبی دیگر، برخی گزینه‌های ظاهری همچون دکمه‌ها و صفحات نمایش لمسی و … با وجود بخشیدن ظاهری مدرن به ماشین لباسشویی، هزینه‌های خرید ماشین لباسشویی را به طرز غیرمنصفانه‌ای افزایش می‌دهند. توصیه کلی آن است که در ارزیابی ارزش کالا نسبت به قیمت خرید، به ویژگی‌های ظاهری مهم مانند بدنه فلزی امتیاز مثبت داده و از متحمل شدن هزینه برای ویژگی‌هایی مانند صفحه لمسی و … اجتناب نمایید مگر اینکه صرفه اقتصادی واقعا برای شما مهم نباشد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی FH4G6TDY6 محصولی خوش ساختار و با طراحی منظم و مجموعه قابلیت های کاربردی که در سال 2021 توسط کمپانی کره ای ال جی تولید و به بازار عرضه شده است. ماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 محصولی با طراحی منظم و ممتاز که در سال 2018 توسط برند کره ای ال جی به بازار عرضه شده است و با مجموعه امکانات و قابلیت های متنوعی که در اختیار دارد قادر خواهد بود تا شرایط ایده آلی را در... نمایشگر لمسی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی غیر از مزایا کاربری عالی که در اختیار شما قرار می دهد با طراحی فوق العاده ای که دارد نمایی زیبا و شیک را به ماشین لباسشویی خواهد بخشید که از جمله زیبایی های این محصول می باشد. البته این دستگاه ال جی، دارای فناوری های بسیار پیشرفته دیگری است که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت کرده ایم.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


شست و شوی دو قلو نیز از ویژگی های جالب این لباسشویی است که همزمان می توانید پتو و ملحفه های بزرگ را در قسمت بالا و اقلام کوچک تر را در قسمت پایین قرار دهید بنابراین مانند لباسشویی های دو قلو عمل می کند و کارایی جالب آن به راحتی حس می شود و تنها در زمان forty five دقیقه شست و شوی دوقلو به اتمام می رسد. ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی V10 از محصولات خوش طرح و خوش فروش کمپانی خوش نام ال جی محسوب می شود. لباسشویی ها جزء لوازمی هستند که ملزم هر خانه ای بوده و در شستن لباس ها نقش بسزایی ایفا می کند.


به عنوان مثالماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 که به کمپرسور Inverter Direct Drive مجهز می باشد، در ارائه کیفیت و عمکلرد مناسب دست بالایی دارد. در واقع این نوع موتور نه تنها عملکرد عالی از یک چرخه شستشو را ارائه می دهد؛ بلکه در عین حال نیز با میزان نویز بسیار پایینی کار شستشو را به پایان می رساند. به بیان دیگر موتور اینورتر دایرکت درایو نسبت به سایر موتورها از قطعات متحرک کمتری بهره گرفته که در نهایت با این کار به کاهش لرزش و نویز کمک می کند. همچنین دوام و طول عمر بالای کمپرسور دایرکت درایو این امکان را می دهد تا مدت زمان طولانی بدون خرابی و با دوام بالایی عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. یکی دیگر از مزیت های این کمپرسور، مصرف انرژی بسیار کم می باشد که با این کار از هزینه های گزاف جلوگیری به عمل می آید.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

همانطور که در مقدمه گفتیم این دستگاه دارای گنجایش زیاد ۱۰.۵ کیلوگرم و گنجایش خشک کن ۷ کیلوگرم است. حجم درام این ماشین لباسشویی ۶۸ لیتر است؛ این بدین معنی خواهد بود که درام به نسبت مدل‌های پیشین بزرگتر ساخته شده است. امروزه به دلیل کمبود وقت کمتر کسی تاب و توان این را دارد که ساعت ‌ها منتظر بمانند تا لباسشویی لباس ها را شستشو دهد. ماشین لباسشویی ال جی برنامه‌ های متنوعی مانند Duvet، Bulky، Bed cover و Blanket برای شستشوی پتو دارد. در صورتیکه عیب و یا نقصی در لباسشویی‌تان رخ دهد با سیستم عیب یاب هوشمند ( ™Smart Diagnosis ) به سادگی و در ظرف چند ثانیه می‌توانید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


استفاده از این دو تابع نیز اختیاری بوده و بسته به میزان آلودگی لباس‌ها می‌توان از آن بهره برد. با این حرکات متنوع تمیز کردن و از بین بردن آلودگی‌ها با نتیجه مطلوبی انجام می‌شود و عملکرد شستشوی لباس‌ها به صورت بهینه و با قدرت بیشتر و آسیب پذیری کمتر صورت می‌گیرد. به کار بردن فناوری کاهش آلرژی با بخار در مراحل شستشو، 99.9 درصد از انواع آلرژی‌های خانگی از قبیل آلودگی‌های ناشی از گرد و غبار و همچنین حیوانات خانگی با اطمینان بالا از بین می‌رود و بهداشت و سلامت افراد تضمین می‌گردد. ال‌جی با حذف تسمه و پولی، توانسته است با استفاده از موتور Inverter Direct Drive بهره‌وری موتور را افزایش دهد و در عین حال، مصرف انرژی را کم کند و دستگاه را در مقابل خرابی مقاوم سازد. از طرفی دیگر که کمپانی ال جی میداند مشتریان و به دنبال کیفیت و طراحی زیبا و امکانات در محصولات می گردند تونسته با این چند مورد تمام محصولاتی که تولید می کنه تقریباً یکی از بهترین محصولات باشه که توی دنیا وجود دارد .


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

در این نوع از موتور به دلیل حذف برخی از قطعات و عملکرد جدید ،میزان اصطحکاک به حد اقل رسیده است ، به همین دلیل از میزان لرزش و سر و صدا کاسته شده. این لباسشویی با اندازه هایی که گفته شد ،وزنی در حدود۷۰ کیلو گرمرا دارد. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. تلویزیون های نانوسل بر روی پنل رنگی خود ذراتی به قطر یک نانومتر دارند که فعالیت اصلی انها جذب نور زرد اضافی و بالا... این شرکت قدرت زیادی در ساخت تلویزیون های جدید و به روز دارد باید بگم که اولین نوآوری های ساخته شده در تلویزیون و صفحه...



همراه با گارانتی 10 ساله که موتور این لباسشویی با خود به همراه آورده می‌توان از آن تا سالیان طولانی مدت با همان کارایی اولیه بهره‌مند شد. لباسشویی ها به عنوان یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی به حساب می‌آید که وجود آن ها در هر خانه‌ای، بهداشت و سلامت اعضای خانواده را تضمین می‌کند. شرکت های زیادی از جمله ال جی، سامسونگ، دوو، بوش و … برای برآورده سازی نیازهای کاربران و جلب اعتماد آن‌ها محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند که از میان آنها ال جی توانسته است به خوبی بدرخشد.


لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل j6 سفید


انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

جنس هیتر در این ماشین لباسشویی از سرامیک بوده و جنس درام یا محفظه داخلی تماما از استیل ضد زنگ می باشد. درب این دستگاه به اندازه a hundred and eighty درجه باز می شود بنابراین ارگونومی بالایی را در حین کار با این دستگاه احساس خواهید کرد. با توجه به اینکه مدل های بسیاری از لباسشویی در بازار موجود می باشد و هرکدام دارای عملکرد های به خصوصی بوده.


قرار دادن لباس در دستگاه لباس ها را به شکلی دسته بندی کنید که لباس های با دستور شستشوی یکسان را با هم شستشو دهید. ابتدا ماشین را روشن کنید و برنامه شستشو انتخاب کنید و کلید start را فشار دهید. در پایان شستشو خود دستگاه با آلارمی متوقف می شود و درب ماشین باز می شود. اگر در زمستان و یا هوای سرد ماشین لباسشویی را خریداری کردید حتما قبل از نصب آن را چند ساعت در دمای اتاق نگهداری کنید. برنامه Eco Drum Clean برای شسشتوی خود درام ماشین لباسشویی استفاده می شود. برنامه Baby Care برای شستشوی بهداشتی لباس کودک استفاده می شود و قابلیت باکتری زدایی را دارد.

Report this wiki page